niedziela, 12 stycznia 2014

Miniaturowe ozdoby z guzików,koralików,kapsli i nakrętek

Dzień dobry ;)
Ostatnio mniej mnie tutaj,bo czasu trochę mało na robótkowanie i prowadzenie trzech blogów.
Chciałam to mam i trzeba się wywiązywać z tego co się założyło.
Natrafiłam niedawno na takie miniaturowe cudeńka zrobione z guzików,koralików i innych maleńkich elementów,na które rzadko kiedy zwracamy uwagę.Może warto przyjrzeć się czemuś 3 razy,zanim wywalimy to do kosza;)
Powiem Wam,że każde zdjęcie oblukałam i doszukiwałam się poszczególnych elementów.
W niektórych pracach widać co i z czego,ale niektóre to dla mnie niewiadoma;)
Zobaczcie,podziwiajcie;)











Tutaj przykład wykorzystania kapsli i nakrętek







Lubię się bawić takimi pierdółkami,ale to chyba nie dla mnie,wolę podziwiać;))

Pozdrowionka;))





















5 komentarzy:

  1. Ja również lubię oglądać takie miniaturki. Ten post przypomniał mi o moich kolczykach, które wykonałam sobie z guzików i bardzo je lubię. Miałam nawet je pokazać na blogu ale jakoś mi umknęło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne ,mam nawet tam swoich faworytów np konewka :)

    OdpowiedzUsuń