wtorek, 3 grudnia 2013

Guzikowe dekoracje,inspiracje

Dzień dobry;))
Jak wiecie jestem maniaczką poszukiwaczką i jak tak krążę,to ciągle znajduję jakieś fajne inspiracje.
Dzisiaj czas na guziki i ich zdobnicze wykorzystanie.
Niestety to czas,kiedy guzki nie są w tak niskiej cenie jak kiedyś i chcąc kupić ich większą  ilość trzeba troszkę zapłacić.Teraz nie są guzik warte;))
Jeśli macie jakieś zapasy w słoiczkach,to zobaczcie co można z nich wyczarować;)

To są prace Augusto Esquivela 
artysty z Argentyny,który tworzy z guzików prawdziwe dzieła









Tutaj natomiast  już coś,co możemy zrobić samodzielnie;))

wykorzystanie w kartkach




do ozdoby zasłon



a tutaj wszystkieg po troszku









































Jeśli macie jakieś zapasy guziorków warto je fajnie wykorzystać;)
Pozdrawiam pięknie;))

15 komentarzy:

  1. OMG jakie piękne rzeczy on tworzy O.o to pianino mnie rozbroiło! Bardzo utalentowany Pan, a te inspiracje do stworzenia własnoręcznie są świetne! Bardzo mi się podoba naszyjnik, zegar, ozdobra zasłonki, obrazki w ramce, a ozdobiona maszyna jest boska! Może moją starą tak przyozdobię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To guzikowe pianino mnie rozwaliło, niesamowite. Gdy się tak zastanowić to w sumie guziki czasem tworzą całą kreację, czy przedmiot i mają swój urok. Bardzo ładne zestawienie przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pomysły, ale powalił mnie obraz z MM
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pierwsze zdjęcia, to zdjęcia arcydzieł.
    Prostsze rzeczy , rzeczywiście kuszą by podobne wykonać.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! konik! baloniki! a pianino! padam! cudowne! a to co można samemu wykonać też ciekawe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja coś odgapie dzięki zmykam i ślę buziaczki Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Talent to mało powiedziane. Ten Pan jest mistrzem.. nie wiem czego, na pewno tego co robi. Wszystko jest piękne i nie do opisania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne. Zasłony są mega :)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja zagościłam u Ciebie na dłużej , bo inspiracji do działania nigdy za dużo...dziękuję za odwiedziny u mnie ....pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. To niesamowite co można stworzyć z guzików i wyczarować. Ja osobiście również uwielbiam guziki a zawłaszcza duże i wszywam je w poduszki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko ale rewelacja! Pozwól że ukradnę Ci kilka zdjęć i podlinkuję je na swoim blogu do Ciebie ! :) Dziekuje :* Ania z bloga: szezlaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ ciekawy pomysł, a wydawałoby się :" tylko guzik " :)). W koniku się zakochałam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. konik rozbraja i pianino. ale te motywy z obrazkami super tez sa i zegarek mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń