wtorek, 26 listopada 2013

Świąteczne ozdoby wykonane z plastikowych butelek.

Dzień dobry;)
Na wstępie chciałam bardzo podziękować dziewczynom za wyróżnienia;)
Oczywiście je odbiorę,ale do tego potrzeba chwili czasu,a ja na chwilę obecną ciągle mam jego deficyt.
Nie wyrabiam się ostatnio z niczym, muszę jeszcze wykonać kilka rzeczy na zamówienie,a czas biegnie jak oszalały.

Dzisiaj znów inspiracje;)
Jak mogłam się oprzeć i nie pokazać Wam takich ekologicznych bożonarodzeniowych ozdób?!
Oczywiście,ze nie mogłam.
Miłego oglądania i jakby coś to potem do pracy;))


ozdoby z recyklingu











To nie z butelek ,ale też świetne



Takiej choinki nie zrobimy samodzielnie,ale popatrzeć można;)










Co Wy sądzicie o takich nietypowych świątecznych ozdobach?
Teraz idę poodwiedzać Wasze blogi;)
Pozdrawiam cieplutko;))














10 komentarzy:

  1. Wszystkie te ozdoby bardzo mi się podobają! Sopelki mi natychmiast wpadły w oko:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Co jeden pomysł to lepszy!! Pingwiny i bałwanki- nie wiem czy mi wyjdą, ale i tak spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj.Jestem zachwycona,Coś MĄDREGO I PIĘKNEGO WYKONAŁAŚ.Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  4. Te światełka choinkowe w kształcie kwiatów, rewelacyjne. Prawdę mówiąc nie lubię takich rzeczy po których widać, że to recycling (chociaż pingwiny wymiatają), ale to jest genialne, wygląda jak szkło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też spodobały mi się od razu światełka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i czego to ludzie nie wymyślą, super pomysły...

    OdpowiedzUsuń
  7. Pingwiny stoją jak jakaś armia na baczność ,świetne pomysły i ich realizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale jestem ciekawa jak są zrobione te sopelki
    są suuuuuper!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem jak są zrobione te sopelki - są suuuper!!

    OdpowiedzUsuń