sobota, 9 listopada 2013

Nowe życie zwykłych ikeaowskich stolików

Meble z Ikei są dość tanie,a przez to popularne.
Ostatnio zauważyłam,że domy Polaków mieszkających w Irlandii wyglądają bardzo podobnie;)
Wszyscy kupują takie same stoliki,taką samą pościel,lustra,szafki i łóżka.
Domy w Irlandii są do siebie bardzo podobne,to znaczy ich układ.W tym samym miejscu jest salon,w tym samym kuchnia ,łazienka czy nawet tak zwana przeze mnie kanciapa;)
Jeśli dodamy do tego takie same meble,to wszędzie czujemy się jak u siebie;))

Dla tych,którzy chcą się wyróżnić,a prostota stolików wyraźnie ich zmęczyła,mam propozycję.
Może tak zamienić surowość na ciepły turecki styl?





A może mały stoliczek,który nosił na sobie ślady zużycia zamienić w piękne siedzisko?!
Niestety minusem jest to,że wytrzymałość tego mebla to tylko  25 kg,ale dla dziecka,do założenia bucików będzie w sam raz;)
W każdej chwili można wrócić do stanu pierwotengo,bo to jest tylko  pokrowiec




Ta druga wersja osobiście bardziej mi się podoba.

Dziękuję,że zaglądacie i że piszecie.
Włączyłam moderację komentarzy,bo przy 3 blogach ciężko mi było śledzić czy ktoś pisze czy nie;)
W taki sposób,na pulpicie wyświetla mi się wszystko i nie muszę buszować na poczcie.

Pozdrawiam cieplutko;)







1 komentarz:

  1. Ilonko, świetny pomysł na blog!:) Będę często zaglądać, a i korzystać też zamierzam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń