piątek, 15 listopada 2013

Gigantyczne dzianiny w domu -gdzie kupić wełnę i jak zrobić gigantyczny kocyk

Chyba dostałam obsesji na punkcie gigantycznych dzianin;)
Musiałam wygrzebać jak najwięcej wiadomości związanych z tym tematem.
Moja wiedza się trochę powiększyła,ale zamiast ulgi czuje smutek,bo mnie na taki luksus najzwyczajniej nie stać.
Zanim coś więcej,popatrzcie na te cudne koce i narzuty;)

                                         zdjęcia pochodzą ze strony http://www.pinterest.com















A teraz mam dla Was adres sklepu,gdzie znajdziecie grubaśne wełny do takiego ,,drutowania''

Zaczniemy od najlżejszego kalibru
Tę wełnę możecie kupić tutaj

a tę tutaj


I jeszcze tutaj


A tutaj jeszcze cena takiego  ,,kocyka''



Cena Was pewnie troszkę zaskoczyła,mnie też;)

Gdybyście byli ciekawi jak powstają teki cuda zapraszam na film;)



Na kursowym blogu znajdziecie sposób na zrobienie takiej grubaśnej wełny


Pozdrowionka;)














12 komentarzy:

  1. coś pięknego, ale nie macie pojęcia jak się żle robi takimi drutami- ja obecnie robię 15 i po kilku rzędach mam dość

    OdpowiedzUsuń
  2. A niby gdzie można kupić takie druty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądze,żeby gdzieś można byłoby je kupić.Oglądałam sporo filmików i te druty ,a właściwie pale,robi się chyba samemu.Mogą to być rury pcv,odpowiednio zabezpieczone na końcówkach,albo kije od szczotki:)

      Usuń
  3. u mnie w sklepie można dostać najwyżej druty 10. Ale na necie trochę więcej

    OdpowiedzUsuń
  4. Spadłaś mi z nieba z tymi gigantami, ale nie pocieszyłaś - ceny SZOK!! Zawzięłam się i muszę coś innego w zastępstwie wymyślić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena kosmiczna i zaporowa. Ale efekt powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super temat poruszyłaś z tą mega włóczką.Budzi wyobraźnię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilonko jak tak będziesz mnie kusić tymi pięknościami to oddasz mi trochę swego czasu zgoda? miłej niedzieli ci życzę buziaczki ślę wielkie Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. Eh... cena nie zachwyca. Ale efekty, jakie można otrzymać, bardzo kuszą :)

    OdpowiedzUsuń