czwartek, 14 listopada 2013

Dzianina jako element dekoracyjny domu.

Witam;)
Już od dłuższego czasu zabieram się do zrobienia grubych warkoczowych poduszek,ale ciągle są jakieś inne zajęcia i druty muszą poczekać.
Oczywiście marzyłby mi się tez taki grubaśny koc,no ale to już pozostanie w strefie marzeń;)
Zobaczcie jak cudnie można ocieplić dom takimi grubymi dzianinami.













Właśnie takie poduchy sobie zrobię;)


Zanurzyć się w takim foteliku,to musi być sama radość;)













Rachel Denny










W tym poście KLIK podałam linki do strony,gdzie można kupić taką wełnę;))
A tutaj KLIK znajdziecie kurs jak taką wełnę zrobić;))


Pozdrawiam;)



























9 komentarzy:

  1. Część z tych zdjęć już miałam okazję oglądać i zachwyciły nie niesamowicie. Część nowych, które pokazałaś sprawiły, że zaczynam myśleć o małych zmianach w domu właśnie pod kątem "sweterków" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilonko właśnie gdzie tu taką wełnę dorwać pomysły są niesamowicie piekne i na początek to japoduchę tę popielatą chyba sobie zrobię a w tym pierwszym zdjęciu różowego krzesła to się zakochałam jaką ty wielkakopalnię pomysłów pokazałaś dziśiaj dziękuję buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesympatyczne pomysły! Szczególnie zakochałam się w tych pulchniutkich dywanach :) Też takie chcę!

    Przyłączam się do pytania Marii. Może wiesz, albo ktoś podpowie, gdzie taka grubiutką wełnę dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź znajdziesz tutaj http://mamsposob.blogspot.ie/2013/11/gigantyczne-dzianiny-w-domu-gdzie-kupic.html a tutaj znajdziesz kurs jak samodzielnie zrobić taką grubaśną wełnę
      http://handmadekursytutoriale.blogspot.ie/2013/11/jak-zrobic-gigantyczna-wene-do.html

      Usuń
  4. Piękne i bardzo oryginalne pomysły!!
    Włóczkę kupiłam, nie taką grubą, ale na jasieczki będzie ok:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taki wełniane wdzianka :)

    OdpowiedzUsuń